Наше життя є унікальним даром, який кожен використовує у відповідності до тих переконань, що сформувались протягом певного періоду. Але ніхто не стане заперечувати, що життя це безперервний рух: рух емоцій, думок, тіла, вчинків, подій, тощо.
Так чому, раптом, в певний період освіта зупинилась на розвитку лише через рух думки? Адже вона мала на меті допомогати людству у його розвиткові. А Людина, то не лише думка, це щось комплексне і живе, мабуть.
Не для кого не є секретом, що людське тіло за традиційних умов має 5 базових здібностей для сприйняття життя і його руху: зір, смак, запах, звук та дотик. В тій чи іншій ситуації, за певних умов, якась із цих базових здібностей стає більш чутливою, і активує певну ділянку мозку.
Є цікаве спостереження, що при активації емоційних чи фізичних станів під час або перед уроком, якість сприйняття інформації, залучення учнів у процес пізнання, і якість набутих навичок набагато вища, ніж при статичному "стільчиковому" навчанні. Цей ефект досить легко пояснити, якщо поцікавитися базовими знаннями щодо "зонування" ділянок мозку.
Тому, можливо, потрібно переглянути і урізноманітнити початок навчального дня ваших учнів, їх уроків, і те, яким чином вони можуть за той невеликий проміжок часу, отримати максимум користі.
Уявіть клас, приходячи куди, вас зустрічає не тиша, а інструментальна музику у різних варіаціях, де після "доброго ранку!" ви не сідаєте, а танцюєте, де до смачного чаю вам запропонують смаколики. Уявіть клас, який сповнений звуками, рухами, запахами, смаками, які допомагають вам розкривати якнайкращі ваші якості. Що ви відчули б у такому класі? Як гадаєте, у скільки разів відчуття і враження учня яскравіші? Якщо дитина вражена/шокована/ захоплена/здивована, який % її подальної концентрації уваги?
Подумайте про це!
Декілька вчительських ідей для початку вашого дня :
https://www.youtube.com/watch?v=bsnpceFx6WY&t=9s
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.